Färskt material om digitalt
Ska snart köra dragning för vissa av Carats kunder om digitalt, brukar alltid försöka hitta något specifikt för sverige som publicerats de senaste dagarna för att slajdsen skall kännas aktuella..
Surfar Market, Resumé och Dagens Media utan att hitta något matigt.. Kan man göra något på det härkanske? Sociala media som ett sätt att skapa content snarare än en kanal för spridning.. AttiPad-användare spenderar mer än vanliga surfare känns inte så relevant ännu, bättre att köra Orvesto-siffror på iPhone-användare vs. genomsnittsvensken. Ingen räckvidd av iPad ännu..
Kanske en anti-sociala media kampanj för att höja medvetenskapen om autism? Kul kampanj, visar på hur beroende folk är av sociala medier och att det är en stor grej att stänga ner..
Äh, kanske nöjer mig med att klistra in en gullig bild på slutet 🙂
Nils Andersson, Nisse för många. Göteborgare från början, flyttade upp till Stockholm för 4 år sedan nu. Jobbat 6 år som "Senior Media Planner Interactive" på mediebyrån Carat. Numera byråchef på hybridbyrån Isobar. Bor i Birkastan med Malin och lilla Sigrid.
1 kommentar
Kommentarer inaktiverade.
i can has cheeseburger?