Thomas Bodström fejsbookar vidare..
Jag har tidigare skrivit om modeoffret Thomas Bodströms sociala medier-kampanj. Den svaga sociala medier-insatsen, som blev en bra PR-insats, blev sen en hyfsad sociala medier-insats på grund av all PR antar jag.. 6 000 medlemmar i Facebook-gruppen får väl kännas OK. Även om 90% antagligen är redan övertygade. Och 10% pers från andra partier som vill kolla vad Bodis håller på med. Såsjalamedjer-strateger o liknande.
Känns inte som världens sexigaste facebook-grupp, men det kanske är svårt att göra frågan sexig. Kul att se Stayfriends ”Hitta din klasskamrat”-annons hamna här, antagligen pga styrning på facebookgrupper med koppling till skola. Vet inte om det var detta dom hade tänkt sig..
Nils Andersson, Nisse för många. Göteborgare från början, flyttade upp till Stockholm för 4 år sedan nu. Jobbat 6 år som "Senior Media Planner Interactive" på mediebyrån Carat. Numera byråchef på hybridbyrån Isobar. Bor i Birkastan med Malin och lilla Sigrid.